loading...
سیربوک
سروش بازدید : 32 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)
همه چیز در یک میز!



دو چیز است که در خصوص فناوری های مربوط به آینده بسیار قابل توجه است. حجم کم و یکپارچگی چند وسیله در یک وسیله. به عنوان مثال این میز نمونه ای از طراحی مدرن و رو به آینده است. که بسیار زیبا با اشغال فضایی کم از یکپارچگی درونی بسیاری برخوردار است هنگامی که شما بنشینید هر آنچه بخواهید در دسترس شماست به عنوان مثال نیاز شما به درست کردن یک نان تست یا قهوه، ظرف شستن، یا برداشتن یک سیب از یخچال همه و همه توسط این میز برطرف خواهد شد. اگرچه این دستگاه به مرحله ساخت نرسیده است ولی طراح آن تمام مشخصات فنی آن را نیز استخراج نموده است.


ادامه عکس ها در ادامه ی مطلب
سروش بازدید : 61 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

درخت شارژر خورشیدی



بشر امروزي همراه در پي پيداکردن راه هايي براي استفاده از انرژي هاي پاک و تجديد شونده بوده تا علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها کمترين آسيب را به محيط زيست خود وارد کند.از اين رو يکي از بهترين منابع انرژي موجود انرژي خورشيدي است و درخت شارژر خورشيدي يکي از جديدترين ابزار هاي استفاده از انرژي پاک خورشيدي است.در ادامه با معرفي اين شارژر درختي با ما همراه باشيد.
درخت شارژر خورشيدي يا Solar Charger Tree گجتي است کوچک که با استفاده از پنل هاي خورشيدي خود برق مورد نياز گجت هاي همراه شما تامين مي کند.
انرژي الکتريکي ذخيره شده توسط پنل هاي خورشيدي اين گجت در يک باطري کوچک که زير آن تعبيه شده ذخيره و سپس از طريق يک پرت USB قابل انتقال به هرگونه ابزار الکترونيکي است.
از ديگر مزاياي اين شارژر خورشيدي ارائه انواع رابط هاي تبديل پرت جهت اتصال هرگونه ابزار الکترونيکي به آن است.
اين گجت منحصر به فرد با قيمت ناچيز 55 دلار به بازار عرضه شده است.

سروش بازدید : 45 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)
ساخت کوچکترین هاردیسک جهان با تکنولوژی خاص




دانشمندان موفق به ذخیره یک بایت داده در هارددیسک مغناطیسی کوچکی شدند که خودشان آن را با تنها 96 اتم ساخته بودند. این پیشرفتی است که می‌تواند نوید تولید انبوه هارددیسک‌هایی را با ظرفیت 200 تا 300 برابر حجم متعارف‌شان بدهد.

بقیه در ادامه مطلب

سروش بازدید : 36 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

اسپیکرهای تاشو برای گوشی و لپ تاپ



احتمالاً آخر هفته ای هست و به همراه خانواده یا دوستان خود به سفر و پیک نیک رفته‌اید و دوست دارید در دل طبیعت به جای صدای اتومبیل‌ها و هیاهوی آدم‌ها از موسیقی دلنشینی به همراه همراهانتان لذت ببرید اما مطمئناً بلندگوی گوشی همراه یا لپ تاپ خود که به همراه دارید هر اندازه هم که خوب باشد پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود لذا بهترین وسیله برای افزایش صدا و لذت بردن از موسیقی اسپیکر یا همان بلندگو است که هم سبک و کوچک باشد و هم کارا و با کیفیت. اما هرچقدر هم که کوچک باشند باز هم فضای قابل ملاحظه ای از کیف یا کوله شما را اشغال خواهد کرد پس بهترین راه حل می‌تواند یک اسپیکر فوق سبک و البته تاشو باشد که حجم زیادی را هم به خود اختصاص ندهد.




FYLM همان اسپیکری است که از آن صحبت می‌کنیم و محصول استودیوی طراحی Design Affairs می‌باشد. این اسپیکر بسیار نازک بوده و ضخامت آن در حدود یک چهارم میلی متر است و بنا بر ادعای طراحان آن بی نیاز از باتری می‌باشد و با دارا بودن جک ۳٫۵ میلی متری برای ارتباط ، انواع و اقسام گجت ها از قبیل گوشی همراه ، لپ تاپ و تبلت را پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این بلندگو تاشو بودن آن است که به راحتی جمع شده و کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کند. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و تاریخ ورود FYLM به بازار نیست و هنوز در مرحله توسعه بسر می‌برد. بی‌صبرانه منتظر ورود آن به بازار لوازم جانبی هستیم.


سروش بازدید : 41 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

iPen قلم جادویی اپل!


اداره ثبت اختراعات آمریکا جدیدترین حق امتیاز اختراع (پتنت) ثبت شده توسط شرکت اپل را ثبت و جزئیات آن را منتشر کرد. این پتنت نشان می‌دهد که اپل ممکن است به دنبال راه‌اندازی یک قلم iPen برای اپل و دستگاه‌های آیفون باشد که البته بسیار ما را به یاد قلم جادویی گلکسی نوت سامسونگ می‌اندازد.

جزئیات قلم آی پن طبق جزئیات پتنت عبارت از "بازخورد لمسی برای کمک به حرکات کاربر در برنامه‌های کاربری سیستم عامل IOS اپل برای آیفون و تبلت این شرکت" است. با کمک این فناوری ،قلم آی‌پن می‌تواند به وسیله حسگرهای تشخیص جهت در زمانی که ای پن می‌چرخد کاربران را قادر به ترسیم خطوط نازک‌تر و نازم و نازک‌تر ،ضخیم‌تر، تیره‌تر یا سبک‌تر کند.

بازخورد لمسی نیز دارای این امکان خواهد بود که در انتخاب یک آیکون مجازی توسط کاربر یا یک دکمه تائید مورد استفاده قرار گیرد. در حقیقت می‌توان اذعان کرد که قلم آی پن اپل مانند یک قلم موی نقاشی است که بر روی بوم کشیده میشود و شما با توجه به شدت فشاری که بر روی قلم مو می‌آورید می‌توانید ضخامت، نازکی، پررنگی و یا کم رنگی خطوط را ترسیم کنید.

استفاده از این قلم میتوان گسترده تر از جزئیات این پتنت باشد که میتوان به عنوان یک چیپ NFC و یا مانند قلم کنسول ۳DS نینتندو در بازی‌های این شرکت تحول بزرگی ایجاد کند. به نظر می‌رسد اپل این بار از سامسونگ تقلید کرده است هر چند ایده پتنت اپل بسیار اریجینال است.

سروش بازدید : 59 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)
فکر برتر تکنولوژی در برابر سارقین وسایل !

( آقا دزدها حتما بخوانند )



استفاده از تکنولوژی RFID امروزه خیلی فراگیر شده و تا حدی که از این فناوری در مدارس آمریکا نیز برای کنترل بهتر رفت و آمد دانش آموزان استفاده میشه. قبلا این تکنولوژی بیشتر برای جلوگیری از سرقت در فروشگاه های بزرگ بکار می رفت و کم کم در همون فروشگاه های بزرگ برای معرفی محصولات و اطلاعاتی در باره آنها استفاده شد.

حالا میکروچیپ هایی طراحی شده اند که کوچکتر از بند انگشت هستند. تفاوت این تکنولوژی با اونی که در بالا گفتم اینه که اولی برای جلوگیری از سرقت بکار میره اما این میکروچیپ برای بعد از سرقت طراحی شده. به طوریکه این میکروچیپ رو در وسایل الکترونیکی و یا وسایلی که فکر می کنید بیشتر سرقت می شوند مثل دوچرخه یا ادوات موسیقی جاساز می کنید. یک گیرنده هم همواره در حال دریافت سیگنال از طریق این میکروچیپ هست. با این تفاسیر شما بعد از سرقت می تونید بفهمید که وسیله دزدیده شده شما چه مسیری رو داره طی میکنه.

این میکروچیپ به همراه یک عدد چسب برای چسباندن آن به وسایل مورد نظر با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شده. البته باید مراکزی برای ساپورت این میکروچیپ ها تعبیه بشه که بعد از فراگیری از این میکروچیپ ها قطعا انجام میشه.

فکر می کنم با این طرح درصد دزدی وسایل به شدت کاهش پیدا می کنه چون تصور کنید این چیپ رو داخل خودروی خود جاساز کنید، بعید می دونم کسی با علم بر این که به سادگی بعد از سرقت، مسیریابی خواهد شد باز دست به دزدی بزنه !

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 5,742
  • کدهای اختصاصی