loading...
سیربوک
سروش بازدید : 35 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

قهرمان 

قهرمان چند تا کار رو میتونه انجام بده:
1- تسخیر سرزمین‌های متروکه
2- دزدیدن نقشه ساختمان WW
3- شرکت در جنگها برای افزایش قدرت نیروهای شما




قابلیت‌های قابل پیشرفت قهرمان
هر قهرمان، در هر جنگی که شرکت می‌کنه، چه زنده بمونه چه نه، به تعداد نیروهایی که می‌کشه (توی این بازی به تعداد گندمی که هر عنصر نظامی مصرف می‌کنه نیرو می‌گیم، یعنی مثلن اسبی که 3 تا گندم مصرف می‌کنه 3 نیرو حساب میشه) تجربه بدست میاره. هر وقت تعداد تجربه‌اش از حدودی که مشخصه بیشتر بشه سطح قهرمان شما بیشتر میشه و شما قادرین قهرمان خودتون رو ارتقا بدید. این که این حدود چی هستند رو میتونین توی لینک توی جدولی که بالاش نوشته Experience ببینید.

http://help.travian.com/index.php?type=faq&mod=450
یعنی مثلن وقتی قهرمان شما تو جنگ‌هایی که شرکت کرده(چه حمله چه دفاع) تونسته باشه 28000 نیرو رو کشته باشه اون‌وقت با توجه به جدول میشه فهمید که شما یک قهرمان سطح 23 دارین. حالا این سوال پیش میاد که سطح قهرمان به چه دردی می‌خوره. شما توی هر سطح(حتی سطح 0) می‌تونین 5 بار قابلیت‌های قهرمان خودتون زیاد کنید. قابلیت‌های یک قهرمان به این شرحه:
1- قدرت حمله: شما هر بار که این قابلیت رو افزایش میدید، تنها قدرت حمله قهرمان خودتون رو زیاد می‌کنین.
2- قدرت دفاع :شما هر بار که این قابلیت رو افزایش میدید، تنها قدرت دفاع قهرمان خودتون رو زیاد می‌کنین.
3- قدرت حمله کل نیروها: شما هر بار که این قابلیت رو افزایش می‌دید، قدرت حمله کل ارتشتون رو وقتی که با قهرمانتون دارند حمله می‌کنن افزایش می‌دید.(حداکثر 20 درصد)
4- قدرت دفاع کل نیروها: شما هر بار که این قابلیت رو افزایش می‌دید، قدرت دفاع کل ارتشتون رو وقتی که با قهرمانتون در حال دفاع هستند رو افزایش می‌دید.(حداکثر 20 درصد)
5- سرعت ترمیم زخم‌ها: با افزایش این قابلیت می‌تونین وقتی قهرمانتون توی یک جنگ آسیب دیده اونو سریعتر به سلامتی کامل برگردونید

 

http://help.travian.com/index.php?type=faq&mod=450

بالای همون جدوله شما می‌تونین نوع قهرمان رو انتخاب کنید و با اضافه کردن قابلیت‌های اون می‌تونین ببینین که خود قهرمانتون چه قدر قوی میشه و در ضمن در زیر اون قسمت می‌تونین ببینین که اگه قهرمانتون بمیره برای دوباره زنده کردن اون چه قدر باید محصول و زمان صرف کنین. مثلن برای یک شمشیرزن رومی (Imperian) به سطح 34
شما باید 28000 30000 38500 16000 محصول و یک روز و 22 ساعت و 40 دقیقه زمان صرف کنین.
ولی دوباره همون قهرمان سطح 34 را خواهید داشت با همون قابلیت‌ها.

چگونه قابلیت‌های قهرمان خود را بالا ببریم؟
شما در اول بازی 3 سطح به قدرت حمله و 3 سطح به قدرت دفاع قهرمان (15 بار افزودن) اضافه کنیإ که هم اول بازی رو از دست ندید هم کمی مطمئن باشین که توی حمله و دفاع، قهرمان شما آخرین نیروییه که توی جنگ می‌میره.
بعدش دیگه با توجه به استراتژی خودتون که دفاعی هستین یا هجومی یا استاندارد همه تجربه‌هایی که قهرمان بدست میاره روی امتیاز حمله و امتیاز دفاع خرج کنین. قدرت احیا هم بستگی به تعداد جنگ‌هاتون داره ولی به طور میانگین 15-30 تا کافیه. (3 تا 6 سطح)
دلیل اینکه شما باید به جای اضافه کردن قدرت حمله قهرمان روی قدرت حمله کل نیروها کار کنین اینه که شما الان رو نبینین. وقتی رو ببینین که یه ارتش مثلا 20 هزار نیرویی دارین اون موقع قهرمان شما اگه امتیاز حمله‌اش تا 100 رفته باشه می‌تونه به حمله شما 20% اضافه کنه. 20% یه ارتش 20000 هزار نفری حدودن قدرت 4000 نیرو رو داره که این خیلی بیشتر از وقتیه که شما قدرت فقط قهرمانتون رو زیاد میکنید.

چه نیرویی رو به عنوان قهرمان انتخاب کنم؟
3 تا فلسفه وجود داره:
1- قوی‌ترین نیروی هجومی
2- سریع‌ترین نیروی هجومی
3- ارزان‌ترین نیروی هجومی

گروه اول معتقدند که با اضافه کردن قدرت هجومی قوی‌ترن نیروی هجومی قوی‌ترین قهرمان رو خواهند داشت.
گروه دوم معتقدند که قهرمان باید سریع باشه تا سریع بتونه جابجا شه.
گروه سوم معتقدند که قهرمان باید ارزون باشه تا اگه توی یه جنگ در سطوح بالا از دست رفت واسه دوباره زنده کردنش هم هزینه کمتری پرداخته بشه هم زمان کمتری مصرف شه.
نکات آخر هم اینکه:
- ارتقای نیروها در اسلحه‌سازی و یا زره‌سازی، تأثیری روی قهرمان نخواهد گذاشت.
- قهرمان نمی‌تونه محصولی رو حمل کنه.
- شما وقتی قهرمانتون رو به همراه تعدادی نیرو برای یک ده به عنوان پشتیبان می‌فرستید، امتیاز دفاعی قهرمان فقط به نیروهای خودتون که تو اون جنگ شرکت کنند، تعلق می‌گیره و نه به همه نیروهایی که اونجا هستند، پس اگه هیچ نیرویی با قهرمانتون نفرستین، قهرمانتون تنها می‌تونه اونجا با کشته شدن نیروهای مهاجم، تجربه بدست بیاره و ارتقا پیدا کنه. اگه 3 تا قهرمان دیگه هم توی همون دهکده به عنوان پشتیبان باشن اونوقت، تجربه‌ای که قهرمان شما بدست میاره یک چهارم نیروهای کشته شده مهاجم خواهد بود.
- شما میتونید 2 یا 3 تا قهرمانم داشته باشید ولی فقط یکی از اونها زنده است و وقتی یکی از اونها میمیره شما میتونید از یک قهرمان دیگه‌تون استفاده کنید. ولی مسأله اینه که تجربه هر کدوم به تعداد نیروهاییه که دقیقن خود همون قهرمان کشته پس بهتره با یک قهرمان کار کنین تا تجربه اون بیشتر باشه.
- قابلیت‌های قهرمان رو فقط در سطح 0 میشه کم و زیاد کرد و اونطوری که میخواهید دوباره توزیع کرد، در سطوح بالاتر به هیچ‌وجه این امکان وجود ندارد.

----------------------------------------

آموزش کاخ قهرمان یا هیرو

هیرو در کاخ قهرمانان ساخته و تربیت می‌شود، یعنی شما با انتخاب یکی از سربازهای خود فرصت آموزش و بالا رفتن سطحش را به او می‌دهید.
هیرو تنها سربازی خواهد بود که سطحش با پیشرفت بازی بالا خواهد رفت، زمانی که با سربازان دهکده‌های دیگر مواجه می‌شوید و آنها را بکشید یا مورد حمله قرار بگیرید و سربازهای شما کشته شوند یا متجاوز را بکشند سطح لول هیرو ۵ پوینت به شما داده می‌شود تا با مشخص کردن آیتم‌هایی که در کاخ قهرمانان در اختیار شما قرار می‌دهند سطح و قدرت هیرو را افزایش دهید.
نخست که هیرو سطح 0 است، این 5 پوینت را دارا می‌باشد و تا زمانی که هیرو سطح ۱ نرفته می‌توانید آنها را به دلخواه تغییر دهید، اما زمانی که هیرو سطحش بالا رفت دیگر قادر به تغییر نخواهید بود.(پس سعی کنید ابتدا خوب فکر کنید که با چه شیوه‌ای می‌خواهید بازی کنید منظور تدافعی است یا تهاجمی)

پوینت‌های موجود در کاخ قهرمانان:
۱- قدرت حمله: شما می توانید با بالا بردن این پوینت قدرت حمله هیرو را بالا ببرید.
2- قدرت دفاع: با بالا رفتن این پوینت می توانید قدرت دفاع هیرو را بالا ببرید.
۳- آورای قدرت حمله: با افزایش این پوینت شما قادر خواهید بود به نسبت درصدی که ارتقاء داده*اید به سربازانتان توان اضافه کنید یعنی به اندازه درصد دلخواه مثلن اگر ۱۰۰ سرباز داشته باشید قدرت شما به اندازه ۱۲۰ سرباز خواهد بود. این پوینت بدون دیگر سربازان ارزشی ندارد.
۴- آورای قدرت دفاع: این پوینت مانند آورای قدرت حمله است فقط با این اختلاف که به قدرت دفاعی و سربازان دفاعی شما اضافه می‌کند. که این آیتم هم بدون سربازان موجود ارزشی ندارد.
۵- سرعت درمان زخم‌ها: با هر بار حمله یا دفاع هیرو صدمه خواهد دید که درصد جان او کم خواهد شد که با بالا رفتن این آیتم می‌توانید درصد سرعت التیام زخم‌ها را افزایش دهید.

نقش دیگر کاخ قهرمانان اینست که با بالا رفتن سطحش به سطح‌های 10 و 15 و 20 می‌توانید به یکی از وادی‌های ترک شده موجود در نقشه حمله کنید البته با نیروهایی متشکل از سربازان و هیرو ، و کلیه حیوانات موجود در این آبادی‌ها رو بکشید(ممکن است چندین بار مجبور به حمله شوید)، که به این آبادی‌ها فقط می‌توانید از حمله از نوع غارت استفاده کنید. بعد که کلیه حیوانات کشته شدند، آن آبادی به شما تعلق خواهد گرفت و بسته به نوع وادی(چوب، خشت، آهن، گندم یا مجموعی از 2 تای آنها) و بسته به بزرگیش بین 25 تا 50 درصد به تولید آن محصولتان اضافه کنید.
نکته: قبل از رساندن کاخ قهرمانان به لول ۱۰ هرگز قادر به تصاحب وادی*ترک شده نخواهید بود حتی اگر تمام موجودات موجود در آن را نابود سازید.

-------------

این که برتری‌های قهرمان‌های مختلف نسبت به هم چیه و کلا کدوم قهرمان بهتره اینجا بررسی میشه.

برای رومی‌ها 3 تا گزینه رو بررسی می‌کنیم.
1- شمشیرزن: ارزان‌ترین نیروی هجومی رومیها
2- شوالیه: سریع‌ترین نیروی هجومی
3- شوالیه سزار: قوی‌ترین نیروی هجومی

من در پست آموزشی قبلا نحوه تقسیم تجربیات بدست آمده رو توضیح دادم. در اوایل بازی تا 15 سطح رو معمولا به قدرت حمله قهرمان اضافه می‌کنند.

اوایل بازی:
قدرت:
توی سطح 15 قدرت حمله شوالیه سزار 2440 است و قدرت حمله شمشیرزن 1200. یعنی تفاوت این 2 تا میشه 1240 تا. 1240 ت میشه برابر قدرت حمله 18 شمشیرزن. قدرت حمله شوالیه هم 1750 است. یعنی تا اینجا مزیت استفاده از شوالیه سزار به نسبت شمشیرزن اینه که 18 تا شمشرزن انگار بیشتر داری. بعضی اوقات همین خاصیت شاید باعث شه که قهرمان رو تنها به جنگ بفرستی. شوالیه هم بینابین است.

سرعت:
سرعت شوالیه 14 ، شوالیه سزار 10 و شمشیرزن 7 است. وقتی می‌خواهید جایی رو غارت کنید از قهرمان استفاده نمی کنید. قهرمان رو جایی استفاده می کنید که میخواهید نیروهایی رو بکشید. در اوایل بازی یک رومی اگه قهرمانش شوالیه باشه میتونه خیلی سریع قهرمانشو همراه شوالیه های دیگه بفرسته و تجربه بدست بیاره ولی اگه هر نیروی دیگه ای باشه باعث میشه که سرعت شوالیه‌ها گرفته شه. از اون طرف قضیه شوالیه نیروی غارتگره و نه نیروی تهاجمی. در حالیکه قهرمان یه نیروی غارتگر نیست بنابراین در آینده‌ای بسیار نزدیک به نیروهای تهاجمی یعنی شوالیه سزار و شمشیرزن حرکت خواهد کرد و نه با شوالیه. بنابراین پارامتر سرعت اونقدر که به نظر میاد مهم نمیتونه باشه.

اواسط بازی :

قدرت:
تو اون مقطع از بازی فقط قدرت حمله و دفاع کل نیروها اهمیت داره که اونم فرقی نمی کنه که قهرمان چی باشه. همه مساویند. قدرت شولیه سزارم دیگه مهم نیست 18 تا شمشیرزن چیزی نیست که بخواد آدم وقتی 20000 شمشیرزن داره نگرانش باشه با توجه به اینکه اگه شوالیه سزار قهرمان رو از دست بدی خیلی بیشتر از 18 شمشیرزن ضرر خواهی کرد.
سرعت: همه نیروها با منجنیق حرکت می کنند پس اینم مهم نیست که سرعت قهرمان چقدر باشه. بعضی ها میگن قهرمان اگه سریع باشه میتونه سریع بره دهکده های هم اتحادی هایی که بهشون داره حمله میشه تا تجربه بگیره. در حالی که من خودم اگه
یه نفر یه قهرمانو تنها بفرسته برام برش می گردونم !
زمان و هزینه: هر دو فاکتور بالا برای تمامی قهرمان‌ها یکی است ولی از نظر هزینه و زمان وقتی که یه قهرمان از دست میره بهتره تا ارزون باشه. بنابراین مزیت شمشیرزن اینجا مشخص میشه.

کلن یه کم سلیقه‌ای هست که یه نفر اول بازی رو در نظر بگیره یا اواسط بازی رو.

-------------------------------

قهرمان

[list=1][*]جابه جایی قهرمان: یه قهرمان رو (حتی اگه زنده باشه) می شه بین دهکده ها(ی مختلف یک بازیکن) جابه جا کرد؟
برخلاف تمام انواع نیروی دیگه که از یک دهکده خاص تولید میشن و تا آخر بازی فقط می تونن از همون دهکده حمله بکنن، قهرمان رو میشه بین دهکده‌ها جابه جا کرد و از دهکده‌های مختلف برای حمله فرستاد. برای این منظور کافیه که دهکده مقصد پیش از رسیدن قهرمان، عمارت قهرمان داشته باشه. در اون صورت می تونین ببینین که به محض رسیدن قهرمان (به عنوان نیروی پشتیبان) قهرمان جزوی از سربازهای دهکده مقصد میشه و توی لیست سربازان قرار می‌گیره (نه لیست نیروهای کمکی)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 5,717
  • کدهای اختصاصی